sobota, 8 października 2011

Welcome!

Po obejrzeniu bloga mojej kumpeli (http://recenzje-dragonki.blogspot.com) Uznałam, że prowadzenie go to całkiem ciekawe zajęcie. Oczywiście ja nie będę pisała recenzji (przynajmniej w takich ilościach jak Suzan), ale jednak coś się pojawi. Wpisy będą różnorodne, więc sądzę, że każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie.

Nie wiem co jeszcze mogę o sobie napisać... W sumie to po co mam podawać jakiekolwiek informacje o sobie? Na co to komu? Jak na wstęp to chyba wystarczy. Jestem młodą osobą, zmieniam się z godziny na godzinę, z dnia na dzień, więc zainteresowania są bardzo, ale to bardzo z różnych światów. Bardzo lubię podróże, języki obce, więc w moich postach mogą pojawić się słowa, nie tylko z języka polskiego. Jak na razie 
до свидания.

2 komentarze: