poniedziałek, 10 października 2011

The Sims 3 Zwierzaki !


To będzie już piąty, oficjalny dodatek do The Sims 3. Premiera - 21 października 2011.
'' Nowe rozszerzenie umożliwi Simom hodowanie własnych zwierząt. Oprócz standardowych psów i kotów pojawią się także konie! Oprócz tego będzie można nadawać zwierzakom cechy charakteru tak jak u Simów ''

Okładka Gry :D
 Wystąpią nie tylko koty, psy i konie, ale dostępna będzie również możliwość kolekcjonowania jaszczurek, żółwi, węży, ptaków, chomików i świnek morskich. Pojawią się również zwierzęta NPC takie jak skunksy, jelenie i szopy ! Możesz gonić, kopać, walczyć i więcej... inaczej kontrolować co robi zwierzak. Bądź doskonałym towarzyszem lub siej spustoszenie na swojego sima !
Pojawia się również nowe miasto Appaloosa Plains. Postacią specjalną jest JEDNOROŻEC ♥ ! Pojawi się również samochód rozwożący lody!

Ja nie mogę się doczekać, a wy? :D

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy po zjedzeniu loda pojawią się efekty uboczne. Twórcy Simsów nieraz mnie zaskoczyli swoimi pomysłami^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boszh jak ja kiedyś kochałam simsy...ale moja prezygoda z nimi skończyła się na The Sims 3...
    Może na mikołaja poprosze rodziców to mi kupią coś z Simsów ?:D

    Zawsze z koleżanką robiłyśmy taką duuużą rodzine i wszystkim oprócz 2-3 simów kazywałyśmy iść do takiego dużego ogrodzenia po czym sprzedawałyśmy furtke i zamykałyśmy ich w takich małych pokojach a potem robił się cmentarz :D
    Wiem dziwne jesteśmy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oczywiście ;P Widziałam już jednorożca tylko nie mogłam go zaadoptować ;/ Miałam już chyba wszystkie dostępne zwierzaki i mieszkałam w stodole xD Miałam genialną rodzinkę. Uważam że to najfajniejszy dodatek jak na razie.I zapraszam Cię na mojego bloga www.nieobliczalne-sny.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednorożec!? O.O
    No to trzeba się w te simy zaopatrzeć :D!
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo :)
    www.revengex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń