wtorek, 1 maja 2012

Ahh, wolne dni

Dzień dobry, a teraz to już chyba dobry wieczór. Byłam dziś ponownie u Izy ;) Przyszedł jej kuzyn i oświadczył nam, że jedziemy pokąpać się przy autostradzie. Krótkie spodnie były w tym przypadku dobrym pomysłem. Po powrocie oprowadziłyśmy moją przeuroczą siostrę po okolicy, a potem zaczęła doskwierać nam nuda :<. Buu, nie lubimy nudy. Weszłyśmy pod trampolinę szukając jakiegoś konkretnego cienia i ochłody. Udałyśmy się po chłopców i wszyscy weszliśmy poskakać. Reszta dnia minęła pod znakiem grilla już u mnie w domu. Dodaję tematyczne screeny z The Sims 3.

Moja simka na trampolinie ;)

Grillowanie :)

To jak na dziś wszystko. Pa !

1 komentarz:

  1. Hej, zostałaś przeze mnie otagowana, więcej szczegółów tutaj: pozytywkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń